Vanliga frågor


Här hittar du svar på alla dem vanligaste frågorna vi får av våra PT online klienter

Betalning


Din faktura skickas till den e-postadress du angett vid köptillfället.
Fakturan skickas till dig samtidigt som vi skickar ut din beställning för leverans.

Om du inte har fått fakturan kan den alltid återfinnas i .pdf-format inne på ditt PaysonKonto. Eventuell påminnelse skickas till din fysiska postadress.

Har du inte fått fakturan och du saknar PaysonKonto? Kontakta oss på kundtjänst så hjälper vi dig gärna!

Du kan delbetala köp över 300 kr. Du väljer själv om du vill betala räntefritt över en period på 3, 6 eller 12 månader. För större summor erbjuds även 24 månader (ej räntefritt).

Delbetalningsavin skickas via post varje månad. Uppläggningsavgift, aviavgift och ränta framgår vid köptillfället.

Det går alldeles utmärkt. Vill du betala hela köpesumman på den avin du fått så använder du helt enkelt bara de angivna uppgifterna för att betala hela beloppet.

Absolut! Vill du flytta fram förfallodatumet är det bara att kontakta vår kundtjänst via kontaktformuläret på hemsidan eller via telefon så hjälper vi dig med det.

PT Online


Du kan enkelt läsa om dem på deras profiler och bloggar. Fortfarande osäker? Då kan du boka in kostnadsfri konsultation över telefon med PTn och därefter bestämma dig för vem som känns rätt.

Du kan även välja att köpa PT online genom att välja något av våra 4 program. Då kan du luta dig tillbaks och låta oss göra jobbet med att matcha dig med den bästa PTn för jobbet!

Kontakta gärna oss på kundtjänst om du har fler funderingar!

Ja absolut. Du går in på personliga tränarens profil och väljer den PT du är intresserad av.

Du har fyra olika program att välja mellan beroende på vilket mål du har:

1. Viktnedgång
2. Bygga muskler
3. Ökad rörlighet
4. Skador & rehab.

Passar inte något av programmen ditt mål? Inga problem! Vi skräddarsyr PT online efter vilket mål du än har, och vilka dina förutsättningar än är.

Kontakta bara vår kundtjänst så hjälper vi dig att få den mest passande online-coachen som skapar ditt unika program och peppar dig på din resa!

Medlemskap


Du får ett medlemskap automatiskt när du köper PT online av oss, vilket innebär att du får vissa medlemsförmåner så som rabatter på träningskläder, förlängning av PT online m.m.

Du får även tillgång till särskilda sidor och dokument inne på ”Mitt konto”. Bland annat vår digitala bok som är fullproppad med tips kring kost och träning.

Tre olika medlemskapsnivåer:

Brons – 4 veckor PT online

Silver – 8 veckor PT online

Guld – 12 veckor PT online

 Det som skiljer dem tre medlemsnivåerna åt är dels längden på medlemskapet. Brons är 4 veckor, silver är 8 veckor och guld är 12 veckor.
Utöver det så får man olika förmånsrabatter. Högre medlemsnivå, bättre rabatter.

Övriga frågor


Ja, fiskvårdsbidrag fungerar utmärkt att använda hos oss.

Det betyder att vår nätbutik använder sig av krypterad SSL-anslutning när känsliga kunduppgifter skickas eller visas mellan servrar, till exempel vid kortbetalning.

Kort och gott så är det branchstandard för säkerhet online och det finns till för att du tryggt ska kunna handla hos oss som på vilken annan stor och välkänd nätbutik som helst.

Kort svar: Ja.

Långt svar: Inga trick och inget finstilt. Vi tror på att göra rätt för oss. Därför, om du mot förmodan inte är helt nöjd med ditt köp hos oss på Styrkafamiljen så behöver du bara ta kontakt med vår kundtjänst så kommer vi ordna en retur av alla dina pengar. Inga frågor ställda.

Vi litar på dig, men för att skydda oss mot bedrägerier så är vår 100% nöjdhetsgaranti endast giltig på förstagångsköp, och inom dem första 30 dagarna från att din betalning gått igenom.

Hittar du inte svaret på just din fråga?